LLIGADEPINEDA.com
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

poca esprtivitat

Ir abajo

poca esprtivitat Empty poca esprtivitat

Missatge  xavi31 Dl Jun 02, 2008 6:16 pm

No se com la gent pot ser així. Dissabte a Can Xaubet, 18h,Orcos -Gadejau. Partit igualat fins al min. 17 quan el porter de Gadejau es llença a terra per atrapar la pilota i el contrari, Davidinho, intenta xutar la pilota sense cap opció. Resultat, lesió del porter i ni una sola disculpa tot i la meva insistència en que ho fes. El seu argument, al cap d´una estona, va ser que com que l´arbitre no havia xiulat, ell no l´havia tocat. Entenc que jo hem vaig posar molt pesat, que xerro massa durant el partit, pero MAI he fet mal a ningú, i si alguna vegada a passat, el primer que he fet ha sigut disculpar-me. Tot això ho dic perquè en aquest partit no ens jugavem res, i va acabar malament per la poca educació i esportivitat d´aquest senyor, la resta de l´equip perfecte. Per cert el partit va acabar amb empat tot i ser 4 jugadors tota la segona part i per si ho vol saber aquest senyor el porter té trencat el radi i el cúbit i això que nom el va tocar.

xavi31

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 05/02/2008

Tornar a dalt Ir abajo

poca esprtivitat Empty Re: poca esprtivitat

Missatge  yengels Dc Jun 11, 2008 10:51 am

bones company,
Como ya comente en el otro hilo la pelota estaba dividida y vuestro portero se lanzo con las manos en lugar de con los pies.
Estoy seguro que no se disculpo al ver la insistencia que por lo que comentas hacias de la jugada (y su cabezoneria), la verdad es que insististe todo el partido con lo mismo.
Yo personalmente me hubiera disculpado y como ya comente en el campo lo importante es la salut que el lunes hay que ir a trabajar.
Yo tb me he lesionado un par de veces esta temporada y nunca vinieron a disculparse nadie, que hi farem....

yengels
Invitat


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum