enhorabona!
5 participantes
Pàgina 1 de 1
enhorabona!
mira quina sorpresa m'he endut quan he entrat a veure que hi ha de nou...
aixó rutlla nois!
felicitats!
criticarem, constructivament, per fer de la lliga de pineda cada any una competició més atractiva!
aixó rutlla nois!
felicitats!
criticarem, constructivament, per fer de la lliga de pineda cada any una competició més atractiva!
haar- Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 05/02/2008
young padawan
the force is with U. T'ho has currat de puta mare, felicitats
kum- Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 06/02/2008
Re: enhorabona!
S'agraeix que s'escoltin les propostes dels usuaris. Molt bona tria la d'aquest fòrum.
Esperem que amb l'inici de la volta el fòrum engegui motors i la gent s'animi a comentar.
Felicitats...i tothom a comentar!!!
Futbol Sala M
Esperem que amb l'inici de la volta el fòrum engegui motors i la gent s'animi a comentar.
Felicitats...i tothom a comentar!!!
Futbol Sala M
futbolsalam- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 08/02/2008
Re: enhorabona!
Hola!
Primer de tot felicitar-vos per la web.
En segon lloc el resultat almogavers-micro ice club de 3era d'aquest cap de semana, va ser el resultat final de 5-4 pels primers, i no 4-4 com diu la web, espero que feu constància d'això...
una salutació!!
Primer de tot felicitar-vos per la web.
En segon lloc el resultat almogavers-micro ice club de 3era d'aquest cap de semana, va ser el resultat final de 5-4 pels primers, i no 4-4 com diu la web, espero que feu constància d'això...
una salutació!!
futebol- Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 15/02/2008
Fantàstic
Hem vaig alegrar molt el dia que l'Andrés hem va informar de que la web de la lliga ja era una realitat, fa molt temps que esperava una cosa així i suposo que no era l'únic, però després de trastejar per la web crec que heu superat las meves expectatives, FELICITATS NOIS, el que m'ha acavat d'encantar ha estat aquest apartat del forum on es dona la possibilitat de donar el nostre punt de vista, fet que segur que farà que el projecte de la lliga de Pineda evolucioni i s'adapti a les noves necessitats que es manifestin, ja que el que és realment important és que la gent que esta involucrada, d'una manera o d'una altre, ja sigui com a jugador, àrbitre, organitzador, ect..., sentim que formem part d'això i que l'existència d'aquesta lliga no seria possible sense la ilusió de tots.
Per acavar només dir-vos que desitjo que aquesta lliga duri molts anys i que els meus fills hi puguin jugar quan tinguin l'edat per a fer-ho. Gràcies
Només un detall: Crec que és bàsic que es sigui rigurós en l'actualització de la web, ja que si es descuida aquest punt els usuaris perden interés(suposo que això ja ho sabeu).
Un Saludo.
Per acavar només dir-vos que desitjo que aquesta lliga duri molts anys i que els meus fills hi puguin jugar quan tinguin l'edat per a fer-ho. Gràcies
Només un detall: Crec que és bàsic que es sigui rigurós en l'actualització de la web, ja que si es descuida aquest punt els usuaris perden interés(suposo que això ja ho sabeu).
Un Saludo.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum