CATACRACKS AMPLIEN AMB 2 PUNTS SEU LIDERATGE!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
CATACRACKS AMPLIEN AMB 2 PUNTS SEU LIDERATGE!
WWW.TUBERT.EU va fer un bon favor als CATACRACKS empatant contra el FULL EQUIP, en un partit en que el segon classificat va està a punt de perdre si no fos per un gol de rebot a falta de un minut per a l'acabament del partit.
A aquest fet, s'hi afegeix la victòria dels CATACRACKS contra TIENDAS TEL VOX NET, que amplia les possibilitats del actual líder d'emportar-se el campionat de segona divisió.
A aquest fet, s'hi afegeix la victòria dels CATACRACKS contra TIENDAS TEL VOX NET, que amplia les possibilitats del actual líder d'emportar-se el campionat de segona divisió.
Bigmicks- Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 04/02/2008
Re: CATACRACKS AMPLIEN AMB 2 PUNTS SEU LIDERATGE!
Hombre, la verdad es que jugamos fatal!pero discrepo en lo del gol de rebote.fue simplemente un punterazo de fuera del area que toca en el portero y entra. Mas rebote fue el segundo de tubert ya que de un varullo dentro de nuestra area toca la pelota en un defensa y en el portero para acabar en los pies de un contrario que estaba solo en linea de gol. Ademas los ultimos minutos creo que la posesion fue claramente nuestra contando ademas dos clarisimas ocasiones que nos sacaron de la misma linea raya de gol. Pero bueno, supongo que cada uno ve y explica el partido que mas le interesa, y con esto no quiero decir que nos merecieramos ganar ni mucho menos porque repito que jugamos FATAL!!!! pero tampoco creo que merecieramos perder. Es lo que hay y habrá que conformarse
Winfrid- Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 10/02/2008
1ER CLASIFICADO.
No adelanteis acontecimientos que la segunda está muy igualada entre todos los equipos aunque la clasificación no lo refleje asi, cualquier equipo te puede dar un susto y algunos esta segunda vuelta están bastante fuertes. Animo Fran (pichichi..............)
Hristo- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 06/02/2008