Número contacte organització
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Número contacte organització
Bones,
Em poso en contacte amb vosaltres per demanar-vos el número de contacte d'algun responsable de l'organitzador per tal de parlar-ne del tema "assegurança mèdica" que la lliga contempla. El tenia, però he perdut el mòbil. Ho sento.
Sóc l'Edgar Martínez, de l'equip FSM PINTURAS GARCÍA LOSADA i en l'anterior jornada, jugant al camp de PINEMAR (en les condicions de pista que tothom ja sap) contra el PINEDA 04 BAR MATRÓPOLIS, un dels nostres jugadores (l'Hector Bueno, nº3) es va enganxar amb una de les esquerdes del camp i va patir una lesió al genoll. La cosa no semblava gaire important, però quan va anar a urgències (amb el temps d'espera que això comporta) li van comentar que es tindrà que operar del "menisco/¿menisc?" (no sé la seva traducció :p ).
Doncs res, era per a veure si em podeu facilitar suport i informació.
Gràcies,
Edgar Martinez
jugador de l'FSM
Em poso en contacte amb vosaltres per demanar-vos el número de contacte d'algun responsable de l'organitzador per tal de parlar-ne del tema "assegurança mèdica" que la lliga contempla. El tenia, però he perdut el mòbil. Ho sento.
Sóc l'Edgar Martínez, de l'equip FSM PINTURAS GARCÍA LOSADA i en l'anterior jornada, jugant al camp de PINEMAR (en les condicions de pista que tothom ja sap) contra el PINEDA 04 BAR MATRÓPOLIS, un dels nostres jugadores (l'Hector Bueno, nº3) es va enganxar amb una de les esquerdes del camp i va patir una lesió al genoll. La cosa no semblava gaire important, però quan va anar a urgències (amb el temps d'espera que això comporta) li van comentar que es tindrà que operar del "menisco/¿menisc?" (no sé la seva traducció :p ).
Doncs res, era per a veure si em podeu facilitar suport i informació.
Gràcies,
Edgar Martinez
jugador de l'FSM
futbolsalam- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 08/02/2008
tens el número a la teva bústia personal
Hola, t'he deixat el número de telèfon dins la teva bústia de missatges personals. Principalment, per a no de publicar dades privades per internet.
Molts d'ànims al teu company i que es recuperi el més aviat possible.
Salut.
Molts d'ànims al teu company i que es recuperi el més aviat possible.
Salut.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum