Canonlight???????
Pàgina 1 de 1
Canonlight???????
Porque canonlight en la jornada 21 tiene 19puntos i en la jornada 22 tiene 24 puntos?
Que se pueden sumar 5 puntos con una victoria?????????????????
Porque Contrucasa en la jornada 21 tiene 23 puntos i en la jornada 22 tiene 20? que se pueden restar los puntos?
no lo entiendo...
Que se pueden sumar 5 puntos con una victoria?????????????????
Porque Contrucasa en la jornada 21 tiene 23 puntos i en la jornada 22 tiene 20? que se pueden restar los puntos?
no lo entiendo...
ww- Invitat
Re: Canonlight???????
Amb el cas de cannonlight ja m'hi havia fixat (espero que rectifiquin o ens facin saber per què tenen dos punts més) i amb el cas de construcasa, si que es poden restar punts, per exemple, quan un equip no es presenta, que és el que va passar.
Si no vaig bé que algú em corregeixi.
Si no vaig bé que algú em corregeixi.
jo- Invitat
No perque no et presentis tan de restar punts a tercera hi han hagut molts casos dakets i en cap san restat punts al equip que no s'ha presentat.
eeerr- Invitat
cannonlight la jordana 20 surt q va empatar a 4, pero el resultat real va ser 4 a 2...... i ara esta arreglat, no es k hem sumat 5 punts de cop, sino q en la jornada 20 nomes ens van possar 1 punt en comptes dels 3 q tocaven!
si mireu altres missatges anteriors ja veure q esta feta la "reclamació" desde fa un parell de setmanes!
si mireu altres missatges anteriors ja veure q esta feta la "reclamació" desde fa un parell de setmanes!
freide- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 20/03/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum